آراد برندینگ
پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گوساله گوشتی / فروش بهترین گاو های نژاد گوشتی و پرواری

فروش بهترین گاو های نژاد گوشتی و پرواری

بهترین نژاد گاو گوشتی در ایران، معرفی بهترین گاو های نژاد گوشتی پرواری دنیا و جهان و بهترین نژاد گوساله پرواری در ایران، تهران، اصفهان کدامند. بهترین گاو و گوساله گوشتی جهان و دنیا، بهترین گوساله گوشتی، بهترین نژاد گاو پرواری و گوشتی در ایران، قیمت گاو گوشتی، بهترین نژاد گاو گوشتی دنیا، بهترین نژاد گوساله گوشتی ایران دارد، معرفی بهترین نژاد گاو گوشتی در ایران است. برای خرید و فروش گوساله گوشتی با ما باشید.

انواع نژاد گاو گوشتی

انواع نژاد گاو گوشتی و گاوها دسته ای از دامهای اهلی و رام شده هستند که توسط آدمی با اهداف تجاری و اقتصادی پرورش داده می شوند و از دیرباز بعنوان دام هایی سودآور شناخته می شدند و امروزه نیز در انواع گوناگونی از نژادهای شیرده یا گوشتی رشد و تکثیر می یابند.
در این مبحث بازار گوشت و دام ایران قصد داررد برخی از بهترین و معروف ترین گاوهای نژاد گوشتی را معرفی کنیم و مختصر توضیحی درباره این نژاد ها بدهیم.

بهترین نژاد گاو گوشتی

بهترین نژاد گاو گوشتی در بازار گوشت و دام ایران با قیمت مناسب بفروش میرسد.گاوهای گوشتی انواع گوناگونی نژاد دارند اما ازین بین برخی بعنوان بهترین منابع گوشت شناخته می شوند و سازگارترین و مناسب ترین گاوها جهت تولید گوشت با اهداف اقتصادی به حساب می آیند.

بهترین نژاد گوساله گوشتی

بهترین نژاد گوساله گوشتی و یکی از مناسب ترین گاو ها که برای پروار بندی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد گاوهای نژاد آنگوس می باشند که منشا این نژاد پرواری و خوش گوشت اسکاتلند است. معرفی بهترین گاو های نژاد گوشتی و پرواری از گاوها بدنی تنومند دارند و به مقاوم بودن شهرت یافته اند بطوریکه در شرایط گوناگون آب و هوایی از خود مقاومت و سازگاری نشان می دهند و در سرتاسر دنیا دام هایی گوشتی معرفی شده اند.

انواع گوساله گوشتی - فروش بهترین گاو های نژاد گوشتی و پرواری

بهترین نژاد گاو پرواری آنگوس

گاوهای نژاد پرواری آنگوس خود چندین نوع هستند که آنگوس قرمز یکی از آنهاست و رنگشان رو به قرمز می باشد و از آمیزش گاوهای قرمز اصلاح شده با آنگوس سیاه پدید آمده اند و همانند نژاد اصیل شان یعنی آنگوس سیاه در جهت پروار بندی بسیار مناسبند.

گاوهای نژاد شارولی یکی دیگر از پرواری ترین گاوهایند که قدیمی ترین گاو های نژاد گوشتی فرانسوی به شمار می روند و در ابتدا بعنوان گاوهای دوکاره یا دومنظوره مورد بهره برداری قرار می گرفتند.

یعنی هم برای کار و هم برای تولید گوشت ولی با گذشت زمان تولید گوشت در آنها بیشتر رایج شد به گونه ای که امروزه تنها هدف پرورش گاوهای شارولی تولید گوشت است.
این نژاد پوستی صورتی و کرم دارد و از نظر وزن نیز جزو سنگین وزن ترین دام های پرورشی ست و تا ۱۱۰۰ کیلوگرم وزنگیری دارند.

گوساله آنگوس Angus - فروش بهترین گاو های نژاد گوشتی و پرواری

معرفی بهترین گاو های نژاد گوشتی

بهترین نژاد گاو گوشتی جهان و دنیا و چینانیا نام نژاد دیگری از گاوهاست که گوشتی ترین نوع به حساب می آیند و با نام کیانینا هم نامیده می شوند و قدیمی ترین نژاد در جهان محسوب می شوند یعنی پیش از امپراتوری رم معرفی بهترین گاو ها وجود داشته اند و با هدف تولید گوشت پرورش داده می شدند.

بهترین نژاد گاو گوشتی دنیا

بهترین نژاد گاو گوشتی دنیا این گاوهای قدیمی و گاو های نژاد گوشتی تا یک متر و شتاد سانت بلندی قد دارند و وزن شان تا یک تن می رسد همچنین مهمترین ویژگی این نژاد اندازه بزرگ شان می باشد.
در معرفی بهترین گاو های نژاد گوشتی نژاد گالووای دسته ای دیگر از دام های پرواری هستند که در جنوب غرب اسکاتلند دیده می شوند و گفته شده است گاوهای گالووای با هیچ نژاد دیگری آمیزش نداشته اند و جالب اینجاست این گاوها جزو معدود نژادهایی هستند.

فروش گوساله سمینتال گوشتی اصیل

فروش گوساله سمینتال گوشتی اصیل در بازار گوشت و دام ایران عرضه میشود.

که در هر شرایط آب و هوایی سازگاری از خود نشان می دهد یعنی در سرما، باد و باران و گرمای طاقت فرسا می توانند به خوبی رشد کنند و وزنگیری بالا داشته باشند.

گاو نژاد هرفورد نوعی گاو با خاستگاه انگلستان است که صورت سفید و بدن قرمزش آن را از دیگر نژادها متمایز ساخته و بعنوان معرفی بهترین گاو های نژاد گوشتی شاخدار شناخته می شود و همچنین دست آموز کردنش بسیار راحت می باشد.
این نژاد تا نهصد کیلوگرم وزن بدست می آورد و می توان آنها را در مراتع به راحتی پروار کرد.
گاوهای لیموزین از بهترین و مناسب ترین انواع گوساله گوشتی هستند که برای تولید گوشت می توان آنها را در محیط کوچک پرورش داد.

فروش گوساله پرواری

فروش گوساله پرواری و منشا این گاوها نیز غرب فرانسه ذکر شده است و بخاطر اینکه این مناطق خاک فقیر دارند از گاوها موجوداتی مقاوم ساخته و بطور کلی معرفی بهترین گاو های لیموزین از مقاوم ترین گاو های نژاد گوشتی به شمار می روند.
درکل چندین نوع و نژاد دیگر از گاوها وجود دارند که هریک به نوبه خود بهترین گزینه جهت پرورش محسوب می شوند و اغلب شان بصورت اصلاح شده امروزه در تمامی نقاط دنیا پرورش می یابند.

برای خرید و فروش انواع گوساله گوشتی و پرواری و گاو های نژاد گوشتی و معرفی بهترین گاو با بازار گوشت و دام ایران در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 3.33 (6 امتیاز)
   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت گوساله زنده

قیمت گوساله زنده گوشتی و پرواری

قیمت گوساله زنده گوشتی و پرواری سمینتال و هلشتاین در گنبد، اصفهان، تهران و گنبد …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران