آراد برندینگ
پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوساله گوشتی / قیمت فروش گوساله گوشتی

قیمت فروش گوساله گوشتی

قیمت گوساله گوشتی سمینتال در بازار دام زنده در تهران، اصفهان، مشهد، گنبد چقدر است؟ فروش گوساله گوشتی و پرواری سمینتال درجه یک در چه مراکز و میادینی انجام میشود؟ میدان دام زنده بهترین مکان برای خرید است.

قیمت گوساله گوشتی در ایران

منظور از گوساله گوشتی، گوساله ای است که بتوان با پرواربندی، بیشترین میزان گوشت را از آن تولید کرد. البته در پروار نمودن گوشتی گوساله، مسائل بسیاری دخیل هستند، اما نوع نژاد بسیار اهمیت دارد. امروزه نژاد سمینتال بسیار مورد توجه دامپروران قرار گرفته است.
اما گفتنی قیمت نژاد گوشتی نژاد سمینتال، دارای قیمت بالایی نسبت به سایر نژاد ها دارد. فروش گوساله نوع گوشتی علاوه بر میادین، که در کل کشور وجود دارد، توسط سایت ها نیز به بهترین نحو در حال انجام است.

گوساله گوشتی 300x230 - قیمت فروش گوساله گوشتی

پرواربندی انواع گوساله گوشتی

پرواربندی گوساله های گوشتی مستلزم دانش کامل است که روش های مختلفی را بکار میبرد. بهترین روش پرواربندی ها بصورت پیشرفته و با دانش روز دنیا انجام میشود. انواع گوساله شیری و گوشتی را میتوانید از طریق مراکز پرورش گوساله سمینتال اصل خریداری نمود. البته برای شروع پرواربندی گوساله دورگ، باید ابتدا توسط کارشناسان بیماری ها و همچنین نحوه پرواربندی مشخص شود، سپس مراحل بعدی شروع گردد.

در پایان شما میتوانید با تماس مستقیم با مدیریت پرورش و فروش انواع گوساله گوشتی و شیری، مستقیما وارد خرید و فروش شوید.

price - قیمت فروش گوساله گوشتی

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوساله نژاد گوشتی

گوساله نژاد گوشتی شاروله

قیمت گوساله نژاد شاروله چقدر است؟ آیا گوساله نژاد گوشتی شاروله، برای پرواربندی گوشتی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران