آراد برندینگ
جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو واگیو / خرید گوشت مرغوب و درجه یک گاو واگیو

خرید گوشت مرغوب و درجه یک گاو واگیو

خرید گوشت گاو واگیو از کمیاب ترین گوشت های گاوی ست که ارزش تغذیه ای بالا و طعم منحصر بفردش میرسد. فروش گوشت گاو واگیو و فروش گوشت واگیو و کوبه و قیمت گوشت واگیو و گوشت قرمز درجه یک و مرغوب در بازار گوشت و دام ایران در تهران، اصفهان و مشهد قابل خریداری ست.

خرید گوشت گاو واگیو

خرید گوشت گاو واگیو و گوشت گوساله واگیو و گوشت واگیو کوبه در بازار گوشت و دام ایران عرضه میشود.

گوشت گاوی گوشت محبوب، پراستفاده و محبوبی است که تولید بالایی هم دارد و این روزها در بیشتر نقاط دنیا گوشت رایج مورد استفاده مردم محسوب می شود.
گوشت گاو از چندین نژاد گاوی مختلف بدست می آید که بعضی از این گاوها عبارتند از:

  • آنگوس
  • آنگوس قرمز
  • شارولی
  • چیانینا
  • گالووای
  • هرفورد
  • لیموزین
  • شورت هورن
  • سیمنتال
  • براهمن
  • درات ماستر
  • ماری گری
  • واگیو

این نژادها از گوشتی ترین گاوها هستند البته نژادهای گوشتی دیگری هم وجود دارند اما موارد ذکر شده از مشهورترین ها به حساب می آیند که مورد آخر یعنی گاو های نژاد واگیو در بین این ها بیشترین توجه را داشته و گوشت شان بعنوان باارزش ترین و مرغوب ترین گوشت گاوی در بازار خرید و فروش می شود.

گوشت واگیو در بازار - خرید گوشت مرغوب و درجه یک گاو واگیو

گوشت گاوی واگیو با ارزش ترین گوشت گاوی

گوشت گاوی واگیو نوعی گوشت قرمز با چربی پایین، املاح معدنی بالا، آهن فراوان و بهترین پروتئین ها می باشد که حاوی ترکیبات مغذی بوده و همچنین اسید های چرب کمیاب مورد نیاز بدن ما انسان ها را در حد فراوان دارد.
گاوهای واگیو بسیار نازپرورده می باشند و از خدمات بهداشتی یا درمانی در مدت زمان پرورش بهره مند می گردند و باید مدام ماساژ داده شوند بخاطر اینکه با اینکار عضلات شان تقویت می گردند.
به گفته برخی از پرورش دهندگان گاوهای واگیو هرگز کار نمی کنند و تنها کار آنها خوردن و خوابیدن می باشد و حتی علوفه های بکار رفته در خوراک دهی این نژاد از گاوها از نوع مرغوب و درجه یک می باشند که بهترین املاح معدنی را وارد بدن گاو می کنند و اشتهایش را بیش از پیش بیشتر می کنند.

گوشت واگیو در ایران - خرید گوشت مرغوب و درجه یک گاو واگیو

قیمت گوشت واگیو در ایران

قیمت گوشت واگیو در ایران و گوشت گاو واگیو و عرضه گوشت واگیو و نیز فروش گوشت واگیو در بازار گوشت و دام ایران عرضه میشود و با قیمت مناسب قابل خریداری است.

گوشتی که از گاوهای واگیو بعمل می آید نیز بعنوان گران ترین گوشت گاوی شناخته می شود و لذیذ ترین گوشت کبابی به حساب می آید و حتی برای خوردن آن در رستوران ها باید مشتریان هفته ها در صف انتظار بمانند و از مدت ها قبلجای شان را رزرو کنند که این امر نشان دهنده طعم فوق العاده خوشمزه گوشت واگیو ست و اینکه چقدر این گوشت ارزش غذایی و کیفیت بالا دارد.
گوشت درجه یک واگیو نه تنها لذیذ ترین و خوشمزه ترین گوشت است و تردی غیرقابل وصفی دارد بلکه کلسترولش نسبت به گوشت های گاوی دیگر کمتر است و این نیز خاصیت درمانی گوشت واگیو را بیشتر کرده.

گوشت گاو واگیو در ایران - خرید گوشت مرغوب و درجه یک گاو واگیو

فروش گوشت واگیو در ایران

فروش گوشت واگیو در ایران توسط فروشگاهها و مراکز گوشت خاصی عرضه میشود و در کل قیمت گوشت واگیو چون گران است و خرید گوشت واگیو و پرورش گاو واگیو در ایران کمتر انجام میشود، فروش گاو واگیو و گوشت واگیو بسیار محدود است.

ولی شما برای خرید گوشت واگیو اصل با کیفیت بالا و نازلترین قیمت میتوانید با بخش فروش بازار گوشت و دام ایران همراه باشید.

از خواص درمانی این گوشت کمیاب و با ارزش می توان به رفع کمخونی های شدید اشاره کرد که در این راستا افراد بیمار و کمخون می توانند با خوردن گوشت گاو واگیو که بهترین مولد خون است، رفع و درمان کمخونی شان را بدست آوردند و با سرعت بالایی فقر آهن شان را جبران سازند.
پروتئین گوشت گاوی واگیو هم در حدی بالاست که ورزشکاران با مصرف چند دوره از آن می توانند به افزایش حجم عضلاتشان کمک کنند.
درکل گاوهای واگیو نژادی منحصربفرد از دام های پرواری و پرورشی هستند که گوشتی عالی و ممتاز تولید می کنند و گوشت شان این روزها بوسیله فروشگاه های عرضه کننده محصولات پروتئینه وارداتی قابل سفارش است.

امتیازدهی
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوشت گاو واگیو

قیمت گوشت گاو واگیو در ایران

گوشت گاو واگیو از جمله گوشت های کمیاب از نوعی گاو نژاد ژاپنی می باشد …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران