آراد برندینگ
جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوساله آنگوس / خرید بهترین گوشت گاو نژاد Angus

خرید بهترین گوشت گاو نژاد Angus

قیمت گاو آنگوس یا  گوساله انگوس و دام زنده ۹۷ در تهران، مشهد، اصفهان چقدره؟ فروش گاو نژاد آنگوس Angus نژاد گوشتی و پرواری از گاوهای اسکاتلندی می باشند خرید گاو آنگوس با قیمت مناسب و بصورت عمده در بازار گوشت و دام ایران موجود است.

قیمت گوساله نژاد آنگوس

قیمت گوساله نژاد آنگوس یا انگوس در بازار تهران، مشهد، اصفهان بسیار مناسب است. و فروش گاو آنگوس در سایت بازار گوشت و دام ایران انجام میشود.

امروزه گاوها نیز همانند دیگر جانداران پروشی در نژادهای مختلف پرورش داده می شوند که اغلب این نژادها اصلاح شده اند و با نژاد اصیل خود فاصله زیادی گرفته اند.
برخی ازین گاوها در نژاد گوشتی اند و پروار بندی در آنها بسیار رایج است و برخی دیگر هم در تولید شیر حرف اول را می زنند و همتایی ندارند مثل گاوهای هلندی.

بهترین گوشت گاو نژاد Angus - خرید بهترین گوشت گاو نژاد Angus

گاو های نژاد آنگوس Angus منابع ارزشمند گوشت

یکی از گاوهایی که امروزه بعنوان نژاد گوشتی مورد توجه اکثر پرورش دهندگان و دامپروران قرار گرفته است گاوهایی با نام آنگوس Angus می باشند که در واقع این نژاد خاستگاهی اسکاتلندی دارند و بیشتر به دو شکل قرمز و سیاه دیده می شوند و مورد پرورش قرار می گیرند.
گاوهای گوشتی آنگوس Angus نژادی مناسب در جهت پروار بندی به حساب می آیند که بدن تنومند و وزن بالا دارند و بدون شاخ هم هستند.

فروش گوساله آنگوس

فروش گوساله آنگوس در سایت بازار گوشت و دام ایران انجام میشود.

از ویژگی های منحصر بفرد این نژاد این است که با هر آب و هوا و محیط پرورشی خو می گیرند و در شرایط گوناگون از خود مقاومت نشان می دهند همچنین گوساله های این نژاد بدون سختی و به راحتی زاییده می شوند که این خود یک مزیت به حساب می آید.
امروزه گاوهای نژاد آنگوس Angus بعنوان بهترین دام های سودآور گوشتی و پرورشی در دامداری ها و مراکز بزرگ در سرتاسر دنیا پرورش می یابند و بصورت زنده نیز در کشورما قابل خریداری هستند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوساله آنگوس

قیمت فروش گوساله آنگوس

فروش گوساله آنگوس و دام زنده در تهران، گنبد کاووس، اصفهان و مشهد انجام میشود. …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران