آراد برندینگ
جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / مراکز تولید کننده بهترین گوشت گاوی ممتاز

مراکز تولید کننده بهترین گوشت گاوی ممتاز

گوشت گاوی از محصولات پروتئینه ای است که امروزه توسط مراکز تولید کننده در بسیاری از کشورها تولید می شود و در ایران نیز این گوشت با کیفیت ممتاز تهیه و فرآوری شده و با بهترین قیمت ها عرضه می گردد.
مراکز تولید کننده گوشت قرمز امروزه انواع مختلفی از بهترین محصولات پروتئینه را در ایران تولید و توزیع می نمایند که گوشت گاوی یکی ازین محصولات است. گوشت گاوی که از لاشه سالم ترین گاوها بعمل می آید بعد از کشتار دام به مهر بهداشت ممهور می شود و روانه بازار می گردد.
این گوشت در تمام دنیا یک گوشت پرفروش و پراستفاده است به جز هند و چند کشور دیگر که بخاطر عقاید مذهبی از مصرفش منع شده اند.
گوشت گاو در کشورما دومین گوشت پرمصرف است و این نشان دهنده ارزش تغذیه ای بالایش می باشد و سالانه حجم بسیار زیادی ازین محصولات توسط مراکز تولید کننده ایرانی ارائه می شوند.

انواع گوشت گاوی

گوشت گاوی موجود در بازار بر حسب سن دام دارای کیفیت کم و زیاد می باشد بدین صورت که گوساله ها دارای بهترین گوشت هستند و هرچه دام سن بیشتری داشته باشد از درجه کیفی گوشتش کاسته می شود.
گوساله ها همانند سایر دام ها دارای گوشتی ترد تر و باکیفیت تر هستند و گوشت شان طبح آسان دارد و به قول معروف زود پخت است ولی گوشت گاو های مسن دیر پخت بوده و به همین خاطر اغلب این گوشت ها بصورت چرخ کرده ارائه می شوند.
گوشت گوساله دارای چربی کمتری نسبت به گوشت گاوی دارد و در یک درجه بندی این گوشت ها بهترین نوع گوشت گاوی محسوب می شوند و گوشت های پرچبی کمترین درجه کیفی را دارند.
برخی ازین محصولات ممکن است مدت زیادی از کشتار دام را سپری کرده باشند که در این صورت کیفیت ظاهری گوشت از دست می رود و در مقایسه با گوشت دام هایی که به تازگی ذبح شده اند سخت تر بوده و پخت شان هعم دیرتر صورت می گیرد.
بطور کلی انواع مختلفی از این محصولات بصورت ممتاز و با کیفیت عالی توسط مراکز تولید کننده ارائه می شوند و با بهترین قیمت بفروش می رسند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

فروش گوشت ماده

فروش گوشت ماده گاو

آیا می دانید چرا نباید از گوشت ماده گاو در پخت و پز استفاده کرد؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران