آراد برندینگ
پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / فروش محصولات پروتئینه گوشت گاوی اعلا

فروش محصولات پروتئینه گوشت گاوی اعلا

امروزه محصولات پروتئینه از پراستفاده ترین مواد غذایی در بیشتر کشورها می باشند که برخی ازین محصولات از گوشت گاوی تهیه شده اند و با کیفیت اعلا بفروش می رسند.
محصولات و فرآورده های پروتئینه حیوانی گروهی از مواد غذایی با ارزش هستند که در تمامی نقاط دنیا از فروش بالا برخوردارند. این محصولات از گوشت گاو یا گوسفند و مرغ و حتی بوقلمون یا شترمرغ تهیه می شوند و هریک بسته به گوشت مصرف شده در آنها دارای خواص و فواید متفاوتی می باشند.
در این بین برخی از محصولات نسبت به سایر فرآورده ها از استقبال گسترده تری برخوردار شده اند مثل محصولات تهیه شده از گوشت گاوی.

فرآورده ها و محصولات پروتئینه گوشت گاوی

فرآورده های پروتئینه ای که از گوشت گاو بدست آمده اند همانطور که بیان کردیم از پرمصرف ترین محصولات هستند. این محصولات گاه در قابل سوسیس یا هات داگ ارائه می شوند و گاه بعنوان همبرگر بفروش می رسند.
تمامی محصولات پروتئینه گاوی دارای آهن و پروتئین فراوان می باشند و در آنها انواع مختلفی از کمیاب ترین اسید های چرب موجود است، این اسید های آمینه کمیاب در بدن ساخته نمی شوند و در عین حال وجودشان برای بدن هر فردی در هر سنی ضروری ست به همین دلیل خوردن گوشت گاوی یا فرآورده های جانبی آن به تامین اسید آمینه های ضروری بدن منجر می شود.
بدن هر فردی برای در امان ماندن از بیماری ها نیاز به مواد مغذی و معدنی دارند به همین خاطر باید هر فردی در برنامه غذایی اش مغذی ترین خوراکی ها را جای دهد تا هم سلامتش حفظ شود و هم دچار بیماری های گوناگون نگردد و همچنین مواد ضروری و احتیاجات اساسی اش را تامین سازد.
محصولات پروتئینه گاوی نیز می توانند در این راستا بهترین ماده غذایی با ارزش محسوب شوند و با تامین بخش اعظمی از نیازهای اصلی بدن به حفظ سلامت افراد کمک کند.
ناگفته نماند آهن موجود در گوشت گاو و محصولات بعمل آمده از آن در حدی ست که یک فرد بالغ و کم خون می تواند با مصرفش کم خونی اش را جبران کند به بیانی دیگر گوشت گاوی و فرآورده های آن بهترین مولد خون هستند.
لازم به ذکر است که محصولات گوشت گاوی و فرآورده های پروتئینه هم اکنون با کیفیت اعلا بفروش می رسند و بوسیله مرکز های فروش گوشت در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت گوشت ماده

قیمت گوشت ماده گاو

قیمت گوشت ماده در مراکز فروش اصلی چقدر است؟ انواع گوشت ماده گاو را از …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران