آراد برندینگ
پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / خرید گوشت گاوی و ماهیچه تازه باکیفیت

خرید گوشت گاوی و ماهیچه تازه باکیفیت

گوشت گاوی نوعی گوشت قرمز است که خوشمزه ترین بخش آن مربوط به ماهیچه اش می شود ازین رو امروزه این ماهیچه های باکیفیت بصورت تازه ارائه می گردند و بعنوان مرغوب ترین بخش گوشت گاو خریداری می شوند.
گوشت گاوی یک محصول فرآوری شده از لاشه گاوهای پرواری و نژاد گوشتی می باشد که امروزه خریداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است و بسته به سن دام دارای سطح کیفی گوناگون می باشد.
این محصول در حال حاضر توسط شرکت های مختلف به بازار ایران ارائه می شود مثل گوشتیران البته برخی شرکت های خارجی هم در این راستا به عرضه گوشت و ماهیچه گاوی مشغولند مثل مینروا که اغلب محصولات خارجی و وارداتی بصورت منجمد عرضه می گردند اما ماهیچه های گاوی عرضه شده توسط شرکت های ایرانی و داخلی باکیفیت ترین محصولات هستند و علاوه بر آن بصورت کاملاً تازه و گرم در معرض فروش قرار می گیرند.

عرضه ماهیچه گاوی با کیفیت عالی

گوشت گاوی دارای بخش های مختلفی ست که لذیذ ترین و خوشمزه ترین بخش آن به ماهیچه اش مربوط می شود یعنی ماهیچه گاوی لذیذ ترین و در عین حال مقوی ترین بخش گوشت گاو است که حتی از نظر ارزش تغذیه ای بالاتر از سایر بخش هاست و میزان کلسترولش هم بسیار کم می باشد.
ماهیچه گاوی نه تنها از نظر کلسترول در سطح مطلوب قرار گرفته بلکه موجب تامین درصد بالایی از پروتئین بدن مان می گردد و به همین دلیل است که اغلب ورزشکاران به مصرف این ماهیچه ها روی می آورند.
بطور کلی ماهیچه نسبت به سایر قسمت های گوشت گاوی محبوبیت بیشتری دارد و از آن برای طبخ بهترین غذاها استفاده می نماید بطوریکه امروزه در هتل ها و رستوران ها یا مراکز طبخ غذا ماهیچه گاوی دارای ارزش بیشتری ست و بعنوان یک غذای سالم و درجه یک مشهور شده است.
در پایان خاطر نشان شویم که گوشت گاوی خود چندین ماده معدنی و ریزمغذی ضروری بدن را تامین می کند و هر قسمت ازین گوشت از ماهیچه گرفته تا کتف و سردست یا اجزای دیگر گاو دارای پروتئین و آهن فراوان هستند ولی خوب است بدانید که گوشت گاوی مرغوب گوشتی است که در درجه اول تازه باشد و در درجه دوم از دام های گوشتی کم سن و سال فرآوری گردد.

<iframe
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت ماهیچه گوسفندی

قیمت ماهیچه گوسفندی بسته بندی امروز

قیمت ماهیچه گوسفندی بسته بندی و فله در بازار چقدر است؟ از کجا می توان …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران