آراد برندینگ
پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گوشت چرخ کرده / فروش عمده گوشت گوساله و گوسفندی و چرخ کرده

فروش عمده گوشت گوساله و گوسفندی و چرخ کرده

خرید و فروش گوشت گردن گوسفندی و گوساله و گوشت چرخ کرده بصورت عمده فیله گاو. گوشت گاوی گوشت گوسفندی و گوشت فیله گوساله و گوسفند و گوشت گردن و ماهیچه گوسفندی. معرفی قسمت ها و بخش های مختلف گوشت گاو و گوساله و خرید و فروش گوشت گاو و گوساله و خرید و فروش فیله می پردازیم و کاربردشان را ذکر می کنیم.

گاو پستانداری اهلی و بسیار سودمند است که گوشت بسیار باکیفیتی دارد و از قسمت های مختلف بدنش گوشتی با کیفیت گوناگون بعمل می آید و در این بحث به معرفی قسمت های مختلف گوشت گاو می پردازیم.

گوشت چرخ کرده - فروش عمده گوشت گوساله و گوسفندی و چرخ کرده

معرفی گوشت های بعمل آمده از قسمت های مختلف لاشه گاو

یکی از قسمت ها و بخش های پراستفاده گوشت گاو مربوط می شود به گردن دام. این بخش از گوشت گاوی بسیار لطیف است و در عین حال پرچرب می باشد و از نظر طعم به ذائقه هر فردی خوش می آید.
گردن بهترین قسمت گوشت گاوی بهترین قسمت گوشت گوساله برای خورش استفاده می گردد و در طبخ باقلا پلو مناسب ترین قسمت محسوب می شود.
دنده قسمت دیگری از لاشه گاو است که گوشت خوبی دارد و گوشتش ترد و در عین حال پرچرب می باشد ولی از نازکی و نرمی خاصی برخوردار است و همچنین در تیه هپلو گوشت بسیار کاربرد دارد.

های مختلف گوشت گوسفندی 1 - فروش عمده گوشت گوساله و گوسفندی و چرخ کرده

قسمت های گوشت گوساله و گاو

گوشت پشت کمر گاو  نیز یکی از لذیذترین بخش های گوشت گاوی ست که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و نرم ترین بخش لاشه گاو محسوب می شود که از آن راسته، فیله یا گوشت لخم بدون استخوان بعمل می آورند و در طبخ کباب نیز آن را استفاده می کنند.
مناسب ترین بخش گوشت گاوی که برای تهیه  گوشت فیله، استیک یا کباب برگ استفاده می شود همین بخش می باشد که فیله از راسته لطیف تر بوده و همچنین راسته از پوست و رگ و ریشه های اطرافش باید تمییز شود تا بهترین کیفیت را داشته باشد.

گوشت گوساله و گاو - فروش عمده گوشت گوساله و گوسفندی و چرخ کرده

فروش عمده گردن گوساله و گوسفندی

سایت بازار گوشت و دام ایران با عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع گوشت گردن گوساله و گوسفندی بصورت عمده برای تالار ها، رستوران ها، هتل ها در شهر های تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، ساری، بابلسر و تمام نقاط ایران فعالیت دارد.

برای خرید گوشت گردن  و همچنین قیمت گوشت چرخ کرده و فروش گوشت چرخ کرده با قیمت مناسب میتوانید با بخش فروش گوشت گوساله و گوسفندی در انتهای این مطلب در ارتباط باشید.

گوشت گردن گوسفندی و گوساله - فروش عمده گوشت گوساله و گوسفندی و چرخ کرده

فروش ران و سردست گوساله

ران و سردست به قسمت هایی ماهیچه ای گفته می شود که شانه را هم شامل می شود و برای تهیه خورش مناسب است همچنین در طبخ سوپ یا آبگوشت برای کودکان می تواند مغذی ترین بخش به حساب آید همچنین برای سالمندان این بخش از گوشت گاوی سالم تر بوده و کلسترول آن بخاطر چربی کمش پایین می باشد.
دم سینه و قلوه گاه بخش های دیگری از گوشت گاوی اند که برای تهیه حلیم مورد استفاده فراوان قرار می گیرند چراکه ریش ریش هستند و از نظر کیفیت مناسب تر می باشند و همچنین برای تهیه کباب کوبیده بهترین بخش محسوب می شوند.
سرین، گرد ران، مغز ران یا کعب ران هم بخشی از گوشت گاوی هستند که طعم عالی، کیفیت بالا و نرمی قابل توجهی دارند و انتهای لاشه دام را شامل می شوند و همچنین از گوشت لخم برای خورش برخوردار است.

گوشت فیله گوساله - فروش عمده گوشت گوساله و گوسفندی و چرخ کرده

 

لطفا امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

فروش گوشت ماده

فروش گوشت ماده گاو

آیا می دانید چرا نباید از گوشت ماده گاو در پخت و پز استفاده کرد؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران