آراد برندینگ
شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت قلوه گاه / قیمت گوشت قلوه گاه گوساله

قیمت گوشت قلوه گاه گوساله

قیمت گوشت قلوه گاه گوساله و گوسفندی ۹۷ امروز تازه و منجمد در تهران، مشهد، اصفهان و قیمت روز گوشت قلوه گاه گوساله چقدره؟ فروش گوشت قلوه گاه گوساله ۹۷ بصورت عمده است و استفاده آن در فرآورده های گوشتی است. گوشت چرخ کرده نیز از خرید گوشت قلوه گاه گوسفند و گوساله است.

گوشت قلوه گاه - قیمت گوشت قلوه گاه گوساله

قیمت گوشت قلوه گاه گوسفندی

قیمت گوشت قلوه گاه گوسفندی و گوساله با قیمت ارزان بصورت تازه و قلوه گاه منجمد در سایت فروشگاه بازار گوشت و دام ایران و از طریق بخش مدیریت فروش انجام میشود.

گوشت قلوه گاه، می توان گفت که ۲۲ درصد از وزن لاشه گوساله را شامل می شود، همچنین میزان چربی بالایی نیز دارد. که همین امر باعث شده استفاده از آن، بیشتر برای مصارف تولیدی باشد.
قیمت قلوه گا گوساله، را می توانید به صورت فایل لیست قیمت کلی، از مدیر سایت دریافت کنید. همچنین می توانید سفارشات خود را با کمترین قیمت ممکن توسط این سایت، انجام دهید.

گاه گوساله - قیمت گوشت قلوه گاه گوساله

فروش گوشت قلوه گاه گوساله

فروش قلوه گاه گوساله منجمد و تازه با قیمت ارزان در اینجا انجام میشود.قلوه گاه گوسفندی و گوساله در واقع قسمت پایین دنده بوده که بدون استخوان است و به عنوان پرده شکم به حساب می آید.

price - قیمت گوشت قلوه گاه گوساله

مصرف این گوشت برای قیمه و قورمه و چلو گوشت مناسب بوده و برای کباب کوبیده نیز استفاده بالایی دارد. برای خرید عمده گوشت قلوه گاه میتوانید با مدیریت فروش بازار گوشت و دام ایران در تماس مستقیم باشید.

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت قلوه گاه برزیلی

قیمت قلوه گاه برزیلی منجمد

قیمت قلوه گاه برزیلی و گوشت منجمد در تهران، مشهد و اصفهان چنده؟ مرکز فروش …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران