آراد برندینگ
سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گردن / قیمت گوشت گردن گوسفندی و گوساله

قیمت گوشت گردن گوسفندی و گوساله

قیمت گوشت گردن گوساله و گوسفندی ۹۷ در بازار مشهد، تهران، اصفهان و شیراز چقدر است؟ قیمت روز گوشت گردن گوسفندی و گوساله ۹۷ را میتوان عمده با قیمت ارزان اینجاست. برای خرید گردن گوساله و گوسفندی با بخش فروش سایت فروشگاه بازار گوشت و دام ایران در تماس باشید.

قیمت گوشت گردن گوسفندی بصورت عمده

گوشت گردن گوسفندی و گوساله در بازار گوشت و دام ایران بصورت بسته بندی و با قیمت ارزان و مناسب بفروش میرسد. برای خرید گوشت گردن با بخش مدیریت فروش در ارتباط باشید.

گوشت گردن گوساله بیشتر برای تهیه غذا هایی از جمله خورشت ها و همچنین گوشت چرخ کرده استفاده می شود. اما بیشترین استفاده از گوشت گردن، برای مصارف صنعتی مانند سوسیس، کالباس و همبرگر می باشد.

گوشت گردن گوسفندی 1 - قیمت گوشت گردن گوسفندی و گوساله

فروش گوشت گردن گوساله و گوسفندی

قیمت انواع گوشت گردن نسبت به گوشت های دیگر گوساله پایین می باشد. اما می توان گفت که از جمله گوشت های خوش طعم گوساله می باشد.
اگر به دنبال گوشت گردن گوساله به صورت عمده هستید، که قیمت پایینی هم داشته باشد، می توانید با مدیر سایت ما در تماس باشید، تا در هر کجای ایران که می خواهید، محصول خود را دریافت کنید.

price - قیمت گوشت گردن گوسفندی و گوسالهر

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

خرید عمده گوشت

خرید عمده گوشت قرمز گردن

خرید عمده گوشت گردن گوساله و گوسفندی را کدام مراکز می توان انجام داد؟ بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران