آراد برندینگ
شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / مرکز فروش گوشت گاوی بصورت منجمد

مرکز فروش گوشت گاوی بصورت منجمد

مرکز های مختلفی در سرتاسر کشور وجود دارند که به فروش و عرضه گوشت گاوی بصورت منجمد، گرم، تازه یا بسته بندی می پردازند و بهترین فیله یا راسته گاوی و گوساله را به مشتریان ارائه می نمایند.
گوشت گاو گوشتی با مصرف فراوان است که در بسیاری از کشورهای اروپایی بعنوان پرمصرف ترین گوشت معرفی شده و در کشورمان نیز اینچنین است یعنی گوشت گاو بعد از گوشت مرغ پراستفاده ترین است و هم رتبه با گوشت گوسفندی می باشد.
گوشت گاو صرف نظر از ارزش تغذیه ای اش از طعم خوبی برخوردار است بخصوص فیله آن اگر بصورت کبابی مصرف گردد بهترین طعم را تجربه خواهید کرد.

انواع گوشت گاوی

گوشت گاوی امروزه توسط مراکز عرضه کننده و فروشگاه های معتبر با اشکال مختلفی عرضه می گردد که برخی ازین محصولات بصورت منجمد می باشند و برخی دیگر هم بصورت تازه بفروش می رسند.
اغلب محصولات منجمد شده گاوی که در بازار ارائه می شوند از شرکت های خارجی و به خصوص برزیلی همچون مینروا به بازار ایران وارد گشته اند و با بهترین کیفیت در معرض فروش گوشت گوساله قرار گرفته اند.
بعضی از محصولات پروتئینه نیز ازین گوشت تهیه می شوند همچون کالباس یا سوسیس و برخی از گوشت های عرضه شده گاوی هم به شکل فیله، راسته، سردست، کتف، ماهیچه یا شقه بفروش می رسند.
هریک ازین سمت ها از اندام های مختلف گاو فرآوری شده است و همانطور که می دانید ماهیچه ها و سردست بهترین و ترد ترین گوشت هستند و راسته و کتف نیز هریک به نوعی لذیذ ترین بخش گوشت گاو محسوب می شوند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوشت منجمد گوسفندی

گوشت منجمد گوسفندی در اصفهان

قیمت گوشت منجمد گوسفندی استرالیایی، گرجستانی و مغولی در اصفهان و تهران نمایندگی فروش گوشت …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران