آراد برندینگ
پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / خرید عمده گوشت گاو با بهترین کیفیت

خرید عمده گوشت گاو با بهترین کیفیت

گوشت گاو محصولی بدست آمده از بهترین نژاد های گوشتی ست که امروزه در بازار با کیفیت بالایی عرضه شده و بعنوان مهمترین منبع سرشار از آهن و پروتئین شناخته می شود و بصورت عمده قابل خریداری می باشد.
گوشت گاو محصولی سرشار از آهن است که بطور عمده غذای اغلب ایرانی ها را تشکیل می دهد و در اروپا و آمریکا نیز بعنوان یک غذای اصلی در سبد غذایی خانواده ها جای دارد. این گوشت مقوی ترین و غنی ترین مواد معدنی را در خود دارد و از آهن، پروتئین و کمیاب ترین آمینواسید های ضروری تشکیل شده است.
خوب است بدانید که این گوشت پرمصرف رتبه سوم را در فروش بالا و مصرف بالا دارد و بعد از گوشت خوک و مرغ پرمصرف ترین فرآورده های گوشتی را شامل می شود البته در ایران نیز این گوشت همگام با گوشت گوسفندی رتبه دوم را از آن خود کرده است و بصورت عمده با بهترین کیفیت قابل خریداری می باشد.

درجه بندی انواع گوشت گاوی

گوشت گاوی معمولاً بر اساس دو مورد درجه یندی می شود یکی مقدار چربی موجود در گوشت و دیگری سن گاو می باشد.
همانطور که هر دامی با سن کم گوشت باکیفیت تری دارد گاو ها نیز اینچنین اند و گاو هایی که سن پایین تر دارند از گوشت کم چرب و کم کلسترولی برخوردارند و گوشت شان سالم تر می باشد و همچنین گوشت ترد تر و آبدار تر است.
مرغوب ترین گوشت هایی که در درجه یک قرار گرفته اند معمولا از این نوع هستند و از دام های جوان بعمل آمده اند البته بر اساس درجه بندی دوم برخی از محصولات ممکن است از کمترین میزان چربی را داشته باشند بنابراین در زمره باکیفیت ترین و مرغوب ترین گوشت ها قرار می گیرند.
گوشت هایی که از چربی نسبتاً بالا برخوردارند هم اگرچه نسبت به گوشت های دیگر باکیفیت تر اند ولی مصرف بالایی دارند و معمولاً بصورت چرخ کرده به بازار روانه می شوند.
خوب است بدانید که هر قسمت از گوشت گاوی هم دارای کیفیت خاص به خودش می باشد یعنی گوشت کتف گاو لذیذ ترین بخش بوده و برای تهیه همبرگر بکار می رود و گوشت پلو یا مغز ران هم ترد ترین بخش هستند و برای فیله و استیک مصرف می شوند و البته گران ترین بخش از گوشت گاو بشمار می روند.
راسته هم اگرچه از مغز ران زبر تر و ضخیم تر است ولی طرفداران زیادی دارد و طعمش بسیار خوشمزه می باشد.
درکل گوشت گاو یک محصول بسیار خوشمزه است که صرف نظر از طعم دارای خاصیت و فواید بیشماری می باشد بصورت عمده قابل خریداری می باشد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوشت ماده گاو

خرید و فروش گوشت ماده گاو

میادین فروش گوشت ماده گاو کجاست؟ قیمت گوشت ماده گاو بصورت عمده چقدر است و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران