آراد برندینگ
سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گاو واگیو / عرضه گوشت گاوی واگیو در بازار تهران

عرضه گوشت گاوی واگیو در بازار تهران

گوشت گاوی واگیو نوعی گوشت بعمل آمده از گاوهای ژاپنی کمیاب می باشد که امروزه در بازار تهران عرضه می شود. قیمت گوشت واگیو و قیمت گاو واگیو و فروش گوشت گاو واگیو و گوساله واگیو در بازار ایران در بازار گوشت و دام ایران انجام میشود.
گاوها همانند دام های پرورشی و پرواری دارای چندین نژاد و گونه متعدد هستند که در راستای تولید گوشت، بوسیله مراکز مختلف پرورش می یابند.
این دام ها دارای گوشتی قرمز هستند که گوشت شان در سن پایین باکیفیت تر و مرغوب تر است و هرچه سن گاو بیشتر می شود مدت زمان برای طبخ آن هم بالاتر می گردد یعنی بطور کلی گوشت گوساله زودپخت و گوشت گاو مسن دیرپز است.

گوشت گاو ژاپنی واگیو

یکی از نژاد های مشهور گاو واگیو می باشد که در اصل گاوهای ژاپنی هستند و گوشت شان بعنوان گران ترین و مغذی ترین گوشت شناخته شده است.
گوشت گاوی واگیو در حال حاضر در بازار تهران و سایر استان های بزرگ کشور عرضه می گردد و اگرچه نسبت به سایر گوشت های گاوی گران تر است ولی در بهترین کیفیت قرار داشته و از نظر ریزمغذی ها و مواد معدنی بهترین جایگاه را دارد به همین خاطر برخی از مراکز به فروش گوشت گاوی واگیو مشغول شده اند و بصورت تازه این محصول پروتئینه را ارائه می دهند.

گوشت گاو واگیو ژاپنی - عرضه گوشت گاوی واگیو در بازار تهران

فروش گوشت واگیو

فروش گوشت واگیو در کشورهای دیگر نیز این گوشت طرفداران زیادی دارد و بعنوان گوشت کبابی کمیاب و لذیذ توسط رستوران ها و هتل ها بفروش می رسد و در قالب خوشمزه ترین غذاها ارائه می گردد.
یک کیلو ازین گوشت در ژاپن قیمتی در حدود ۵۰۰ یورو دارد و این نشان دهنده ارزش تغذیه ای و طعم لذیذ گوشت واگیو ست و در بازار تهران نیز این گوشت بصورت خام قابل خریداری ست و می توانید با مراجعه به سایت های فروش معتبر آن را سفارش دهید.

گوشت گاو کوبه واگیو - عرضه گوشت گاوی واگیو در بازار تهران

قیمت گوشت واگیو در ایران

قیمت گوشت واگیو در ایران در بازار گوشت و دام ایران بسیار مناسب تر از همه جاست. .خوب است بدانید که امروزه این گوشت در برخی از کشورها بعنوان یک غذای خاص معرفی شده و برای خوردن یک پرس از این گوشت باید از قبل صندلی رزرو نمایید و حتی گاهی پیش می آید که صندلی ها تا یک هفته خالی نمی شوند.

امتیازدهی
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوشت گاو واگیو

قیمت گوشت گاو واگیو در ایران

گوشت گاو واگیو از جمله گوشت های کمیاب از نوعی گاو نژاد ژاپنی می باشد …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران