آراد برندینگ
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / قیمت گوشت مرغوب و باکیفیت گاو

قیمت گوشت مرغوب و باکیفیت گاو

گوشت گاو محصولی است که اگر از گاوهای نر و گوساله های جوان بدست آید قابل مقایسه با هیچ گوشتی از نظر کیفیت نمی باشد و امروزه نیز با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به بازار ارائه می گردد.
گوشت گاو محصولی پروتئینه در دسته گوشت های قرمز است که از پرمصرف ترین گوشت ها معرفی شده است و در بیشتر کشورهای اروپایی بعنوان یک گوشت لذیذ مورد استفاده تمامی رستوران ها و هتل ها قرار می گیرد و بوسیله اکثر فروشگاه های عرضه کننده فرآورده های گوشتی بفروش می رسد و همچنین در قالب بسته بندی های ماهیچه، راسته، سردست یا دیگر اشکال ارائه می گردد.

گوشت گاو منبعی از پروتئین

گوشت گاوی منبعی سرشار از پروتئین بوده و از ویتامین B برخوردار است و هر فردی می تواند با مصرف صد گرم ازین گوشت صد درصد ویتامین ب دوازده خود را تامین کند.
خوب است بدانید که گوشت گاوی هضم خوبی دارد و ارزش غذایی اش بسیار بالاست ولی اگر این گوشت اگر از دام های سن بالا فرآوری شده باشد کیفیتش به خوبی گوشت دام های جوان نخواهد بود به همین علت است که برخی خانواده ها به اشتباه گوشت گاو را دیر پز معرفی کرده اند چراکه اغلب شان گوشت گاوهای مسن را تهیه نموده اند.
گوشت گاوی بهترین مولد خون هم می باشد و از نظر وجود چربی و کلسترول از گوشت گوسفندی سالم تر می باشد و میزان چربی در آن کمتر است.
در حال حاصر این گوشت مقوی بوسیله قصابی ها، فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده معتبر در سطح کشور عرضه می شود و با قیمت های نسبتاً خوبی قابل خریداری می باشد و با کیفیت مرغوب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوشت ماده گاو

خرید و فروش گوشت ماده گاو

میادین فروش گوشت ماده گاو کجاست؟ قیمت گوشت ماده گاو بصورت عمده چقدر است و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران