آراد برندینگ
چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / عرضه گوشت گاوی با قیمت مناسب

عرضه گوشت گاوی با قیمت مناسب

گوشت گاوی محصولی است که امروزه با قیمت و کیفیت مناسبی به بازار عرضه شده و بعنوان یک ماده غذایی ارزشمند که حاوی پروتئین و آهن است شناخته می شود.
گوشت گاو یک گوشت با مصرف جهانی است که در بیشتر کشورهای دنیا آن را بعنوان لذیذ ترین گوشت معرفی می کنند به جز برخی کشورها مثل هند که ذبح و خوردن گوشت گاو به دلیل عقاید مذهبی ممنوع است.
این گوشت بعد از گوشت خوک و همچنین گوشت مرغ سومین گوشت است که پرمصرف شناخته شده و از آن اغلب استیک، مغز ران یا راسته جدا می کنند و در تهیه غذاهای گوناگون از آن استفاده می نمایند.

انواع گوشت گاوی

گوشت گاوی انواع مختلفی بر حسب درجه کیفی دارد و معمولاً بر اساس دو نوع تقسیم بندی، درجه گذاری می شود که یکی سن دام است و دیگری میزان چربی موجود در آن.
هرچه سن گاو کمتر باشد درجه گوشت بهتر می باشد و هرچه میزان چربی موجود در آن کمتر باشد گوشت کیفیت بهتری دارد و مرغوب تر خواهد بود.
معمولاً گوشت های باکیفیتی که از دام های کم سن و سال بدست می آید کم چرب هم هستند بنابراین این گوشت ها در زمره بهترین گوشت گاوی قرار دارند و در هتل یا رستوران ها مصرف می شوند و گوشت هایی که کم کیفیت تر هستند اغلب بصورت چرخ کرده به بازار عرضه می گردند.
از گوشت گاو قسمت های مختلفی دارد که یکی ازین قسمت ها مربوط می شود به کتف گاو، این گوشت بسیار خوش طعم بوده و بیشتر برای تهیه همبرگر مصرف می گردد. گوشت سینه و ساق، پهلو هم از دیگر قسمت ها هستند اما گوشت مغز ران کیفیتی عالی دارد و بعنوان ترد ترین قسمت معرفی شده است.
امروزه انواع مختلفی ازین گوشت ها در بازار عرضه می شوند و با قیمت های مناسب قابل خریداری اند و می توانید بصورت اینترنتی این فرآورده های پروتئینه را سفارش دهید.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت گوشت ماده

قیمت گوشت ماده گاو

قیمت گوشت ماده در مراکز فروش اصلی چقدر است؟ انواع گوشت ماده گاو را از …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران