آراد برندینگ
پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گوساله / قیمت گوشت گوساله چرخ کرده در تهران

قیمت گوشت گوساله چرخ کرده در تهران

قیمت گوشت گوساله چرخ کرده امروز در تهران، مشهد، اصفهان و… در سال ۹۷ چقدر است؟ قیمت روز گوشت گوساله و گوسفندی چرخ کرده و مرکز فروش گوشت چرخ کرده گوساله و گوسفندی اینجاست. بازار گوشت و دام ایران فروش گوشت گوساله و گوشت چرخ کرده، قیمت و مرکز خرید و فروش آن میپردازد.

گوشت گوساله چرخ کرده - قیمت گوشت گوساله چرخ کرده در تهران

قیمت گوشت گوساله چرخ کرده

قیمت گوشت چرخ کرده گوساله و گوسفندی و منجمد برزیلی در سایت بازار گوشت و دام ایران بسیار مقرون بصرفه دمیباشد.

گوشت چرخ کرده گوساله و انواع گوشت خالص از جمله مهمترین محصولات فروشی در قصابی ها و فروشگاههای مواد گوشتی هستند که مشتریان زیادی نیز دارند.

فروش گوشت چرخ کرده گوساله و گوسفندی

فروش گوشت چرخ کرده گوسفندی و گوساله بصورت عمده و با قیمت بسیار مناسب برای خریداران و مشتریان از طریق این سایت انجام میشود.

مساجد، رستوران ها، تالارهای عروسی و مصرف خانوار از جمله موارد استفاده از قیمت گوشت گاو و گوساله و نیز قیمت گوشت چرخ کرده قیمت یکسانی دارد که در مراکز بزرگ عرضه آن از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است.

در پایان با معرفی مرکز فروش انواع گوشت گوساله در تهران به شما خریداران کمک میکنیم. شما میتوانید برای خرید عمده و کلی انواع گوشت چرخ کرده گوسفندی و گوساله و منجمد برزیلی با بخش مدیریت فروش در ادامه همراه باشید.

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوشت گوساله بسته بندی

قیمت گوشت گوساله بسته بندی

قیمت گوشت گوساله بسته بندی ۹۷ امروز در تهران، مشهد و اصفهان چقدر است؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران