آراد برندینگ
پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / کشتارگاه گاو / قیمت گوشت گوساله در کشتارگاه

قیمت گوشت گوساله در کشتارگاه

قیمت گوشت گوساله ۹۷ در کشتارگاه چقدر است؟ انواع گوشت گوساله و قیمت روز گوشت گوساله و گوسفندی امروز چقدره؟ بهترین کشتارگاه گوساله و گاو در تهران، اصفهان و مشهد در سال ۹۷ اینجاست. برای خرید گوشت گوساله از کشتارگاه فجر تهران، تهرانپارس، تبریز و… با بازار گوشت و دام ایران همراه باشید.

قیمت گوشت گوساله کشتارگاه

گوشت گوساله کشتارگاه بصورت روزانه تولید شده و از نظر تازگی و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و همچنین به دلیل بازرسی هایی که همواره از این مراکز میشود، سلامت این محصول کاملا تایید شده است. قیمت گوشت گوساله در کشتارگاهها به دلیل خرید عمده بسیار مناسب بوده و بهترین انواع گوشت گوساله مثل:

  • ران گوساله
  • دست گوساله
  • راسته گوساله
  • گردن گوساله
  • و…

گوشت گوساله در کشتارگاه 1 - قیمت گوشت گوساله در کشتارگاه

خرید گوشت گوساله از کشتارگاه

خرید گوشت گوساله و گاو و گوسفندی از کشتارگاه بصورت عمده و در تناژ بالا با قیمت بسیار مناسب انجام میشود. بازار گوشت و دام ایران از بزرگترین فروشندگان گوشت از کشتارگاه است.

را میتوان با کیفیت بالا و سلامت کامل خریداری نمود. برای این کار باید شما را با مدیر فروش گوشت در یکی از بزرگترین کشتارگاه های کشور که قیمت گوشت در آن بسیار ارزان و مناسب است آشنا کنم.

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوشت گوساله بسته بندی

قیمت گوشت گوساله بسته بندی

قیمت گوشت گوساله بسته بندی ۹۷ امروز در تهران، مشهد و اصفهان چقدر است؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران