آراد برندینگ
چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گوساله تهران / قیمت گوشت گوساله در تهران

قیمت گوشت گوساله در تهران

قیمت گوشت گوساله ۹۷ در تهران، اصفهان و مشهد چقدر است؟ انواع گوشت گوساله و گاو و قیمت روز گوشت امروز اینجاست. مرکز تولید و فروش بهترین گوشت گوساله در کشور کجاست؟ در این سایت ما با شما در مورد انواع گوشت گوساله و قیمت روز گوشت تهران صحبت میکنیم.

قیمت گوشت گوساله تهران

قیمت گوشت گوساله در تهران از طریق مراکز معتبر به ویژه سایت بازار گوشت و دام ایران بسیار مناسب و قابل قبول است. گوساله های پرواری که در کشور ایران تولید و پرورش داده میشود به گوشت های درجه یک و باکیفیتی تبدیل میشود.

گوشت گوساله در تهران 1 - قیمت گوشت گوساله در تهران

فروش گوشت گوساله تازه

فروش گوشت گوساله تازه فقط از طریق بازار گوشت و دام ایران مورد تایید است.انواع گوشت گوساله شامل قسمت های مختلفی است که عمدتا بصورت بی استخوان شده و خالص به مشتریان عرضه میشود. قیمت گوشت گوساله در شهر های مختلف کشور با هم متفاوت است و بر اساس نرخ بازار و قیمت علوفه تغیر می یابد. قیمت گوشت تهران نیز به عنوان قیمت پایتخت تحت تاثیر بازار کل ایران است و شما برای خرید عمده بهترین انواع آن میتوانید از طریق مدیریت فروش بازار گوشت ایران با قیمت مناسب آن را خریداری نمایید.

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

فروش گوساله تهران

خرید و فروش گوساله تهران

مرکز فروش گوساله تهران کجاست؟ آیا از قیمت های گوساله تهران اطلاعی دارید؟ در این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران