آراد برندینگ
شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / فروش گوشت تازه گاو با کیفیت عالی

فروش گوشت تازه گاو با کیفیت عالی

گوشت گاوی امروزه بصورت کاملاً تازه در بازار عرضه می گردد و با کیفیت عالی بفروش می رسد و از آنجایی که در تامین پروتئین نقش مهمی ایفا می کند از استقبال گسترده مردم برخوردار می باشد.
گوشت گاو نمونه ای از رایج ترین محصولات پروتئینه حیوانی در بازار می باشد که در بسیاری از نقاط دنیا بعنوان پراستفاده ترین محصولات گوشتی شناخته می شود بعنوان مثال این گوشت بعد از گوشت مرغ و خوک در تمامی دنیا پرمصرف ترین است و در کشورما نیز رتبه دوم را بعد از گوشت مرغ دارد و با گوشت گوسفندی در یک جایگاه قرار گرفته است.
گوشت گاو منبعی از بهترین پروتئین ها و ویتامین هاست که از هر گوشت دیگری آهن بیشتری دارد و مواد مغذی اش برای تقویت سیستم ایمنی و کارکرد بهتر اندام های حیاتی ضروری می باشند.
امروزه گوشت گاوی بصورت تازه بیشترین فروش را دارد و باکیفیت عالی بفروش می رسد و همچنین اغلب فیله کبابی آن را بعنوان لذیذ ترین گوشت معرفی می کنند.

گوشت گاوی با کیفیت عالی

گوشت گاوی درجه بندی های مختلفی دارد که بطور کلی هرچه میزان چربی اش کمتر باشد کیفیتش بیشتر می شود و میزان چربی هم بطور مستقیم با سن گاو در ارتباط است البته نژاد گاو یا شرایط پرورشی هم تا حدودی در این امر دخالت دارند ولی در کل گوساله ها و گاو های جوان بهترین گوشت را دارند و گوشت شان با کیفیت عالی به مصرف همگان می رسد. نر
گاوهای که سن بالا دارند نیز اگرچه از گوشت مقوی و سالم برخوردارند ولی به خاطر دیر پخت بودن و کیفیت پایین ظاهری بصورت چرخ کرده بفروش می رسند همچنین خوب است بدانید که بهترین گوشت مبطور می شود به گاو های نر جوان اما از آنجایی که گاو های نر برای جفتگیری مورد استفاده قرار می گیرند درصد کمی از گوشت گاو موجود در بازار از آنها فرآوری می شود.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت گوشت ماده

قیمت گوشت ماده گاو

قیمت گوشت ماده در مراکز فروش اصلی چقدر است؟ انواع گوشت ماده گاو را از …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران