آراد برندینگ
شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت کله پاچه / فروش عمده گوشت کله گاو

فروش عمده گوشت کله گاو

قیمت گوشت کله گاو و کله گوساله امروز در اصفهان، تهران و مشهدچقدره؟ فروش گوشت کله گاو و فروش گوشت کله گوساله و فروش عمده گوشت کله گاو توسط چه مراکز بازار گوشت و دام ایران انجام میشود؟ برای خرید گوشت گاو کله لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا درباره داین محصول بیشتر حرف بزنیم.

قیمت گوشت کله گاو

گوشت کله گاو محصولی است که از کله گاو و گوساله جدا میشود. و نیازمند استاد کار حرفه ایی است که استخوان های کله و فک را جدا کرده و گوشت این ناحیه را به صورت خالص در بیاورد.

انواع گوشت کله گاو و گوشت کله گوساله بسیار خوش خوراک و خوشمزه بوده ولی باید غده های طبیعی که در کله هست را جدا کنید. میزان تراکم غده های انفاوی در سر گاو زیاد است و باید با دقت جدا شود.

گوشت کله گاو - فروش عمده گوشت کله گاو

فروش گوشت کله گوساله و گاو

فروش گوشت کله گوساله و فروش گوشت گاو بصورت عمده در این سایت و توسط بخش مدیریت فروش بازار گوشت و دام ایران با قیمت گوشت کله ارزان و مناسب عرضه میشود.

فروش عمده گوشت کله به صورت عمده از طریق آلایش فروش ها و قصابی ها و به ویژه از طریق کشتارگاهها قابل تهیه است. برای خرید گوشت گاو کله عمده با بخش فروش در ارتباط باشید.

امتیازدهی
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 3.5 (2 امتیاز)
   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

فروش گوشت کله

فروش گوشت کله پاچه گوسفندی

فروش گوشت کله را کدام مراکز در ایران انجام می دهند؟ بهترین گوشت کله پاچه …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران