آراد برندینگ
سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گوساله شاروله / فروش بهترین گوشت گاو نژاد شارولی

فروش بهترین گوشت گاو نژاد شارولی

گوشت گاو شارولی گوشتی بعمل آمده از قدیمی ترین گاوهای نژاد گوشتی می باشد که امروزه بعنوان بهترین و پرخاصیت ترین گوشت گاوی در بازار بفروش می رسد.
گاوها دامهایی اهلی با توانایی منحصربفرد در تولید گوشت هستند که در انواع نژادهای سنگین وزن مورد پرورش قرار گرفته اند و بهترین منبع گوشت قرمز محسوب می شوند. گوشت گاوی مصرف بالایی در بیشتر نقاط دنیا دارد و به جز چند کشور مابقی کشورها این گوشت را بعنوان محبوب ترین و پراستفاده ترین فرآورده پروتئین همعرفی کرده اند از جمله کشور خودمان که مصرف گوشت گاو توسط بسیاری از خانواده ها صورت گرفته در زمره گاوها دامهایی اهلی با توانایی منحصربفرد در تولید گوشت هستند که در انواع نژادهای سنگین وزن مورد پرورش قرار گرفته اند و بهترین منبع گوشت قرمز محسوب می شوند. گوشت گاوی مصرف بالایی در بیشتر نقاط دنیا دارد و به جز چند کشور مابقی کشورها این گوشت را بعنوان محبوب ترین و پراستفاده ترین فرآورده پروتئین همعرفی کرده اند از جمله کشور خودمان که مصرف گوشت گاو توسط بسیاری از خانواده ها صورت گرفته در زمره پرفروش ترین گوشت هاست.

گوشت گاو شارولی بهترین نوع گوشت قرمز گاوی

گوشت قرمز گاوی از چندین نژاد مختلف بدست می آید که یکی از قدیمی ترین گاو های گوشتی شارولی می باشد و گوشتش بهترین نوع گوشت قرمز گاو محسوب می شود. گاوهای شارولی نژادی فرانسوی اند که در منطقه شاروله پدید آمده اند و در اوایل بعنوان گاوهای دومنظوره شناخته می شدند یعنی هم برای کار در زمین مناسب بودند و هم برای کشتار در جهت مصرف گوشت اما بعد ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی تنها برای تولید گوشت پرورش یافتند و امروزه نیز منابع با ارزشی از گوشت قرمز محسوب می شوند.
گوشت این نوع گاو بسیار لذیذ و کم چرب است و بخاطر اینکه بدنی ورزیده دارند میزان ماهیچه ها بسیار زیاد می باشد همچنین گوشت شان بعنوان مولد خون مصرف زیادی دارد و اغلب رستوران ها و هتل ها آن را برای طبخ گران ترین کباب ها استفاده می نمایند.
خوب است بدانید که گاوهای گوشتی نژاد شارولی وزنی معادل ۱۱۳۴ کیلوگرم بدست می آورند و ماده ها نیز تا ۸۰۰ کیلو وزنگیری دارند و همچنین این گاوهای با ارزش گوشتی بعنوان نژاد شاخدار شناخته می شوند و از شاخ هایی بسیار تیز و باریک برخوردار هستند.
در پایان لازم به ذکر است شارولی سازگاری بالا در محیطهای گوناگون دارد و بهترین گاو برای پرورش و تولید گوشت به شمار می رود.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت گوساله شاروله

قیمت گوساله شاروله گوشتی

آیا در ایران فروش گوساله شاروله وجود دارد؟ قیمت گوساله شاروله گوشتی چقدر است؟ خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران