آراد برندینگ
پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گاو برهمن / عرضه گوشت باکیفیت گاو براهمن Brahman

عرضه گوشت باکیفیت گاو براهمن Brahman

گاوهای براهمن Brahman نژادی از گاوهای پرواری شاخ دار و کوهان دار هستند که امروزه گوشت باکیفیت شان در بازار های جهانی عرضه شده و بعنوان محصولات گاوی پرفروش شناخته می شوند.
گاو یکی از دام های سودآور اهلی و پرورشی ست که امروزه در بیشتر نقاط دنیا با هدف تولید گوشت پرورش داده می شود. این دام اهلی از چندین نژاد مختلف در دو نوع گوشتی و شیری برخوردار است که در راستای تولید محصولات گوناگون در تعداد بالا نگهداری می شوند.
گوشتی که از این دام ها فرآوری می شود نیز بعنوان پرمصرف ترین گوشت شناخته شده و در تهیه و تولید فرآورده های جانبی پروتئینه گوناگون نقش دارد.
امروزه گوشت انواع مختلفی ازین دام ها با نژاد های پرواری در بازار عرضه می گردد که در ایران نیز این محصولات طرفداران زیادی دارند و بوسیله مراکز معتبر ارائه می شوند.

گاوهای نژاد براهمن Brahman

گاوها همانطور که اشاره کردیم چندین نژاد مختلف دارند که براهمن Brahman یکی ازین نژادهاست و بعنوان یکی از گوشتی ترین گاو ها شناخته می شود.
گاوهای براهمن Brahman در واقع دامهایی هستند که در جنوب غرب آمریکا پرورش می یافتند و امروزه در سرتاسر دنیا نگهداری و تکثیر می شوند.
منشا اصلی گاوهای نژاد براهمن Brahman به هند برمی گردد و در اصل از گاوهای Bos indicus پدید آمده اند.
این نژاد گوشتی از گاوها دارای کوهان هستند و موی کوتاه ولی پرپشت دارند و همچنین از سر دراز و شاخ دار هم برخوردار می باشند. گوشت خوب و بلوغ زودرس گاوهای براهمن یکی از ویژگی هایی ست که باعث شده عموماً به پرورش شان روی آورند.
رنگ این گاوها نیز اغلب خاکستری و قرمز است و در برخی گونه ها سیاه هستند و از نظر شکل ظاهری دارای هیکل تنومند و پوستی شل و افتاده برخوردارند.
گاوهای براهمن می توانند تا شش سالگی به خوبی رشد داشته باشند و از ویژگی های خوب شان اسن است در مقابل هوای گرم سازگاری از خود نشان می دهند.
امروزه در بیش از شصت کشور در جهان این گاوها پرورش داده می شوند و گوشت شان بعنوان مرغوب ترین گوشت گاوی عرضه می گردد و در ایران نیز این گوشت از طرفداران زیادی برخوردار است و توسط برخی از مراکز معتبر تولید می شود.
بطور کلی گوشت گاوی براهمن از باکیفیت ترین فرآورده های پروتئینه گاوی به شمار می رود و علاوه بر طعم و تردی منحصربفردش دارای آهن و پروتئین غنی ست و لذیذترین گوشت در نوع خود می باشد.

منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

نژاد گاو برهمن

قیمت نژاد گاو برهمن

نژاد گاو برهمن چگونه نژادی است؟ قیمت گاو برهمن در میادین دام زنده چقدر است؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران