آراد برندینگ
جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / شرکت تولیدی گوشت گاوی گوشتیران

شرکت تولیدی گوشت گاوی گوشتیران

شرکت تولیدی گوشتیران از اولین تولید کننده های گوشت قرمز در ایران است که به تولید گوشت گاوی و دیگر محصولات پروتئینه می پردازد و از سال ها پیش تا کنون در راستای ارائه سالم ترین محصولات فعالیت نموده است.
گوشت و فرآورده های تولید شده از آن محصولاتی هستند که بعنوان پرمصرف ترین محصولات غذایی در دنیا شناخته می شوند و امروزه در حد گستردهای مصرف می گردند.
این محصولات نه تنها در طبخ خوشمزه ترین غذاها دخالت دارند بلکه در تامین اصلی ترین نیازهای جسمی مان هم دخیل هستند و می توانند درصد بسیار بالایی ازین نیازها را مرتفع سازند.

شرکت تولیدی گوشت گاوی

گوشتیران شرکتی بسیار مطرح و با سابقه در امر تولید گوشت قرمز می باشد که انواع مختلفی از بهترین و تازه ترین محصولات گوشتی را تولید و توزیع می نماید.
این تولیدی بزرگ اولین شرکت در راستای تولید گوشت است که در ایران از سال ۱۳۰۷ فعالیت دارد و امروزه نیز انواع مختلفی از بهترین فرآورده های گوشتی را عرضه می کند که برخی ازین محصولات را سوسیس، کالباس، ژامبون و… شامل می شوند.
محصولاتی که از این شرکت ارائه می گردند اغلب از گوشت گاوی یا گوشت گوسفندی می باشند که تمامی دام ها بعد از تاییدیه بهداشت به کشتارگاه های زیر نظر گوشتیران منتقل می گردند و با بهترین شیوه ها گوشت دام ها از لاشه جدا می گردد.
خوب است بدانید که امروزه گوشتیران با مدرن ترین تجهیزات به تولید و تهیه گوشت می پردازد و محصولات متنوعی همچون همبرگر، سوسیس و دیگر محصولات آماده را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می نماید.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

فروش گوشت ماده

فروش گوشت ماده گاو

آیا می دانید چرا نباید از گوشت ماده گاو در پخت و پز استفاده کرد؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران