آراد برندینگ
سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گوشت گاو / خرید گوشت گاو گالووای با کیفیت عالی

خرید گوشت گاو گالووای با کیفیت عالی

گاوهای گالووای نژادی از گوشتی ترین گاوها هستند که دارای گوشت لذیذ و بسیار پرمصرفی می باشند و گوشت شان باکیفیت عالی توسط مراکز خرید عرضه می شود.
گوشت گاوی از جمله پراستفاده ترین گوشت ها در سرتاسر دنیاست که در برخی از کشور ها تابو بوده ولی درصد بسیار زیادی از مردم جهان به مصرفش روی آورده اند و بطور کلی این گوشت رتبه سوم در پرمصرف ترین گوشت ها را به خود اختصاص داده است.

گوشت گاوی گالووای

گوشت گاو از گاوهایی با نژادهای گوشتی فراوری می شود که یکی ازین نژاد ها گاوهای گالووای هستند که علاوه بر طعم لذیذ شان از بیشترین پروتئین و آهن برخوردار می باشند.
گاوهای گالووای از قدیمی ترین نژاد های گوشتی هستند که از اسکاتلند پراکنده شده اند و از تنوع بالایی در رنگ برخوردار هستند ولی تماماً دارای گوشت لذیذ و پرخاصیت هستند.
از آنجایی که این نژاد از گاو ها سازگاری بالایی در برابر سرما و باد و باران دارند به همین دلیل پرورش شان در بسیاری از مناطق شمالی و معتدل کشور رونق یافته است و درصد بالایی از گوشت گاو موجود در بازار را به خود اختصاص داده اند.
گوشت گاوهای گالووای دارای بیشترین میزان آهن است و پوست این دام ها نیز بخاطر ضخامت بالا در تولید چرم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
خوب است بدانید که این نژاد بدون شاخ می باشند و از آنجایی که با هیچ نژاد دیگری آمیزش نداشته اند بنابراین کهن ترین دام های گوشتی محسوب شده و گوشت شان بعنوان باکیفیت ترین گوشت گاوی معرفی شده است و همچنین از سالم ترین گوشت های گاوی موجود در بازار به شمار می رود.
درحال حاضر گوشت گاوهای گالووای با کیفیت عالی عرضه شده و امکان خرید اینترنتی این محصولات فراهم می باشد.

منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

فروش گوشت ماده

فروش گوشت ماده گاو

آیا می دانید چرا نباید از گوشت ماده گاو در پخت و پز استفاده کرد؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران