آراد برندینگ
پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوساله سمینتال / قیمت گوساله نژاد سمینتال

قیمت گوساله نژاد سمینتال

قیمت گوساله سمینتال چقدر است؟ آیا ایران دارای آب و هوای مناسب برای پرورش گوساله سمینتال می باشد؟ قیمت سمینتال را از کجا می توان دریافت کرد؟ چرا گوساله نژاد سمینتال دارای ارزش بالایی در دامپروری می باشد؟ لطفا ما را در متن دنبال کنید.

قیمت گوساله سمینتال ماده

قیمت گوساله همیشه به عواملی همچون قیمت علوفه و همچنین کنسانتره هایی که برای خوراک دام استفاده می شود، بستگی دارد. پس با تغییر در بازار علوفه، نوسان در قیمت گوساله ایجاد خواهد شد. چنانچه نیاز دارید تا لیست قیمت گوساله سیمینتال را دریافت کنید، می توانید با مدیر سایت ارتباط بگیرید.

لیست قیمت گوساله سمینتال

گوساله نژاد سمینتال با توجه به اینکه زمینه کاهش هزینه ها را فراهم می کند، ولی در عوض افزایش سود را نیز به همراه دارد. همین امر باعث استفاده بیشتر از گوساله نژاد سمینتال در ایران شده است. این گوساله در آب و هوای مختلف، بسیار مقام است.

price - قیمت گوساله نژاد سمینتال

برای خرید گوساله اصیل همواره شناخت گوساله بسیار مهم است و بزرگترین عامل انتخاب در این موارد: سن، جنس و اصالت نژاد است. در ایران نیز عرضه بهترین انواع گوشت در بازار مستلزم انتخاب بهترین نژاد گوساله است. ما در این سایت با معرفی مرکز فروش بهترین نژاد گوساله با قیمت بسیار مناسب به شما در این امر کمک میکنیم.

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوساله سمینتال فروشی

گوساله سمینتال فروشی در اصفهان

گوساله سمینتال فروشی در اصفهان با چه قیمت هایی عرضه می گردد؟ فروش گوساله سمینتال …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران