آراد برندینگ
جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه / گوشت قلوه گاه / قیمت قلوه گاه برزیلی منجمد

قیمت قلوه گاه برزیلی منجمد

قیمت قلوه گاه برزیلی و گوشت منجمد در تهران، مشهد و اصفهان چنده؟ مرکز فروش قلوه گاه منجمد و قلوه گاه گرم اینجاست؟ برای فروش گوشت منجمد و خرید قلوه گاه برزیلی بصورت عمده و با قیمت ارزان با بخش فروش گوشت منجمد در بازار گوشت و دام ایران در تماس مستقیم باشید.

قیمت قلوه گاه برزیلی گوسفندی در مشهد

قیمت قلوه گاه گوسفندی و قیمت قلوه گاه گوساله برزیلی منجمد در مشهد، تهران و اصفهان  توسط سایت بازار گوشت و دام ایران تعیین میشود. و قیمت روز قلوه گاه گوسفندی و گوساله و فروش قلوه گاه بصورت عمده در این سایت انجام میگیرد.

قلوه گاه برزیلی منجمد 1 - قیمت قلوه گاه برزیلی منجمد

فروش قلوه گاه گوسفندی و گوساله

فروش قلوه گاه گوسفندی و قلوه گاه منجمد برزیلی و نیز فروش قلوه گاه گوساله از طریق بخش فروش بازار گوشت و دام ایران با قیمت ارزان و مناسب در اختیار عموم بصورت کلی و جزیی قرار داده میشود.

گوشت قلوه گاه از جمله لذیذ ترین گوشت ها می باشد که برای مصارف گوناگون استفاده می شود. البته به دلیل چربی بالایی که نسبت به قسمت های دیگر گوشت دارد، برای تهیه انواع کباب ها بسیار گزینه ی مناسبی است.

price - قیمت قلوه گاه برزیلی منجمد

قلوه گاه گوسفندی به انگلیسی

قلوه گاه گوسفندی به انگلیسی سوال برخی از دوستان بود که لازم است در اینجا معادل انگلیسی کلمه قلوه گاه گوسفندی را بیان کنیم تا همکاران خارجی استفاده شود Road occasional sheep ترجمه انگلیسی آن است.

یکی از نوع های گوشت قلوه گاه که در ایران به فروش می رسد، قلوه گاه برزیلی منجمد می باشد.
کیفیت قلوه گاه برزیلی نیز مانند قلوه گاه داخلی کیفیت و مرغوبیت خوبی دارد. قیمت قلوه گاه منجمد پایین تر از قیمت قلوه گاه گرم داخلی می باشد. برای سفارش محصول و خرید عمده قلوه گاه برزیلی منجمد و همچنین دریافت لیست قیمت قلوه گاه منجمد و گرم، با سایت در ارتباط باشید.

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت روز قلوه گاه

قیمت روز قلوه گاه گوسفندی

قیمت روز قلوه گاه با توجه به تغییرات قیمت گوشت در بازار، دست خوش تغییرات …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران